מטיילת בכפכפים / צימרים מומלצים למשפחות

שנת הקורונה והסגרים הייתה שנת הצימרים. במקום טיול בת מצווש, שייט, טיול משפחתי ועוד כמה דברים שתוכננו מעבר לגבולות הארץ, היו לנו באותה שנה טיולים מצפון ועד דרום הארץ, בהם גם נחנו, גם היינו עם המשפחה, ואם קמנו בזמן וסיימנו את ארוחת הבוקר לפני הצהרים, גם עשינו טיול או שניים. ומאז, ראיתי כי טוב ואנחנו מטיילים יותר, בכל מיני הרכבים – בהתאם לחשק של כל אחד.

מי שעוקב אחרי חיפושי הצימרים שלי יודע שיש לי דרישות מאוד גבוהות – בלי וילונות אדומים, בלי אורות בג׳קוזי ובלי עלי פרחים על המיטה שהילדים מבלגנים בשנייה שנכנסים. זה ממש לא חייב להיות מפואר ואם אפשר גם לא במחיר טיסה להוואי. אם אתם מתלבטים או מחפשים צימר לחופשה הבאה, אז קבלו את הצימרים הנבחרים בהם בילינו את החופשות. מי ייתן והפוסט יתעדכן כל הזמן עם עוד מקומות.

חופשה צפונית בלי שלג

את החופשה הזו תכננו לפי מועדי הסגרים. זה אומר שדחינו אותה שוב ושוב בהתאם להנחיות, אבל לא ויתרנו. בתחילת פברואר זה קרה, ארזנו יותר מידי דברים ויצאנו לטיול משפחתי עם בני דודים במתחם הצימרים בצל המכנף בכפר יובל. כפר יובל נמצא בסמוך לגבול עם לבנון ובמרחק קצר יחסית מהחרמון וכל מי שהגיע לצימר יום אחרינו נהנה גם מהשלג שירד בטיימינג מבאס בדיוק אחרי שעזבנו.

כפר יובל

מה יש במתחם: ארבעה צימרים שמתאימים למשפחות ויש גלריה עם מזרונים לילדים. במתחם עצמו יש משחקים לילדים וטרמפולינה וגם מתחם אכילה משותף עם שולחן גדול. מקום כיפי ונעים, מאובזר, ובמיקום ממש מצוין יחסית בקצה הישוב ועם נוף לחרמון. מאוד מתאים לנסיעות משפחתיות מורחבות, גם בגלל שיש בעצם שני זוגות של צימרים צמודים. פרטים נוספים על הצימר.

מה אכלנו: הוחלט לא לעשות על האש, אז ערב אחד הזמנו אוכל ממסעדת צ׳יז בבית הילל שהיה מאוד טעים ובערב השני אכלנו במסעדת כביש 90. או בעצם על המדרכה בחניון מטעמי קורונה…

מה עשינו: באזור של הצימר יש הרבה אפשרויות לטיולים, ורק צריך לבחור. אנחנו היינו בטיול קצר לאורך הירדן בטיילת בן עמי וגם עשינו סיור שקיעה באגמון החולה, חוויה מומלצת מאוד. את כל מה שעשינו אפשר לקרוא בפוסט על הטיול המשפחתי שלנו לצפון.

אגמון החולה סיור

טיילת בן עמי

חופשה דרומית בחופש פסח

בקתה בערבה בעין יהב: צימר בישוב קטן בכביש הערבה, חם שם גם באפריל אבל ממש כיף. אל הצימר הזה הגענו לשני לילות מתוך טיול של חמישה ימים בדרום.

עין יהב

מה יש במתחם: שלושה צימרים שמתאימים למשפחות, עם גלריה שבה יש מזרונים לילדים. יש רחבת דשא גדולה וסוכה עם שולחן אוכל גדול לארוחות משותפות. יש כיריים ליד הדשא מחוץ לצימר עצמו, מה שמקל על עניין הכנת ארוחות הבוקר. והווילונות לבנים! כמו גם קירות הצימר מה שבהחלט נותן תחושה הרבה הרבה יותר נעימה מאשר קירות בצבע עץ כהה עם וילונות אדומים. בהחלט אחת ה סיבות לבוא שם… פרטים נוספים על הצימר.

מה אכלנו: באחד הערבים יצאנו לפאב המקומי… או בעצם מסעדת הפיצות שהייתה ממש מול הצימרים והיה מאוד נחמד וטעים, פתרון טוב אם עייפים ואין כוח להכין או להזמין.

מה עשינו: בהמלצת בעל הצימר, נסענו לנקודת תצפית יפה על כל הסביבה בשם תצפית חופירה שהיא ממש בקצה המושב. למחרת היינו בפארק ספיר, מקום נחמד שבו אפשר גם לישון באוהלים, אבל אין הרבה מה לעשות. אנחנו התמקדנו בעיקר במנוחה וחוויות משפחתיות בחצר הצימר, ובדרך חזרה עשינו תצפיות על ים המלח ומה שסביבו. אם אתם לנים באזור ומחפשים מקום חמוד להעביר בו את הבוקר אז יש את עין פלוטית – בריכה קטנה בטבע שכדאי להגיע אליה על הבוקר כי המקום קטן ומתמלא מהר. את כל מה שעשינו ניתן לקרוא גם בפוסט על הטיול המשפחתי שלנו למדבר.

עין יהב

חופשה משפחתית פלוס פלוס

בקתות גבי בקצה היער – צימר בישוב שפר: מה קורה כשארבע משפחות מצליחות למצוא תאריך משותף שמתאים לחופשה ומגיעות כולן למרות האתגרים והבלת"מים? החיפוש אחרי מתחם של ארבעה צימרים עם בריכה משותפת הביא אותנו אל הישוב שפר ואל מתחם הצימרים בקתות גבי בקצה היער.

מה יש במתחם: המתחם של הצימרים הוא כמו כפר נופש לארבע משפחות, עם כל מה שצריך. ארבעה צימרים שמתאימים למשפחות עם ילדים, בין עצים ופרחים, ובנוסף מתחם אכילה משותף מאובזר מבחינת כלים, סירים וכל מה שצריך, ועם שולחן אוכל לכולם, בו בילינו חלק גדול מהזמן. במקום יש בריכה גדולה ממש (5*11) ומגודרת ואין שום סיבה לצאת בכלל מהמתחם. אז לא יצאנו. פרטים נוספים על הצימר

מה אכלנו: מה לא. מעבר לארוחות על האש ולארוחות הבוקר המושקעות, במהלך היום פינקנו והתפנקנו בפיצות בתנור, שייקים, קרפים, טוסטים, שערות סבתא ומה לא, בעזרת כל הציוד שהבאנו מהבית (כל הבית).

מה עשינו: היינו בבריכה ואכלנו. זה בהחלט יכול למלא סופ"ש שלם.

צימרים בשפר

החופשה השנתית בעין גב

כפר הנופש בעין גב: במשך שנים נסענו לחופשה משפחתית מורחבת בכפר הנופש עין גב. שלושה ימים של כיף בהתרוצצות על הדשא המקום ורביצה אינסופית במים, ולינה בבתים בקו ראשון לחוף כשהמים נמצאים כמה מטרים מאתנו ואפשר ממש ללכת לישון לצלילי הגלים. לפני כמה שנים כפר הנופש עבר שיפוץ והוקמו וילות חדשות לגמרי במקום הבתים הקטנים שהיו שם,

כפר הנופש עין גב

מה יש במתחם: דבר ראשון, הכנרת. אפשר להעביר שעות ארוכות ברביצה על החוף או בכנרת על מזרון ים. כל שנה אנחנו לומדים מה המתנפח המומלץ ומשתדרגים בהתאם. הלינה בכפר הנופש כוללת גם ארוחת בוקר מגוונת, ויש בכפר סופר קטן שיענה על כל דרישה ואם שכחתם משהו בבית, תוכלו להצטייד שם. ליד המים יש קיוסק שמציע שניצלים, נקניקיות, פיצה וצ'יפס לצד מבחר של גלידות. בחדרים יש כיריים, קומקום חשמלי ומקרר גדול, ויש מקרר ומקפיא גם מחוץ לכל חדר, אך אין כלים. מבחינת החדרים, יש חדר שינה נפרד להורים ושלוש מיטות בחדר נוסף עבוד הילדים כשביניהם מחבר מסדרון עם מטבחון קצר ולכל חדר יש דלת זכוכית שנפתחת החוצה. בחוץ יש נדנדה, שולחן אוכל וגם פינת ישיבה קטנה ומרווחת. יש את כל מה שצריך כדי שלא תזוזו משם כמה ימים. עוד פרטים באתר של כפר הנופש עין גב

מה אכלנו: חוץ מארוחות הבוקר, הנשנושים בקיוסק ליד המים ושתי ארוחות על האש, אכלנו באחד הערבים במסעדת הדגים בנמל עין גב, שהתחדשה במתחם נוסף, קטן יותר ונעים יותר, עם מנות דגים טעימות שכולם נהנו מהן.

מה עשינו: למרות שיש כמה אופציות מעניינות באזור, כשאנחנו מגיעים לנופש בעין גב, אנחנו נמצאים כל הזמן בכנרת. את המסלולים והטיולים אנחנו משאירים להזדמנויות אחרות.

חופשה בעמק המעיינות בשיא החום

Airbnb בישוב חפצי בה: אחד הדברים שהפכו את החופשה שלנו בעמק המעיינות למוצלחת היה הצימר הזה. הגענו לשני לילות במטרה לבקר בכמה מוקדי עניין בעמק המעיינות ולהתקרר במי המעיינות והמפלים. החיפוש הרגיל אחרי הצימר שוב הוביל אותי בדרך ללא מוצא, עד שהחלטתי לנסות לחפש ב- Airbnb. אחרי חיפוש קצר הגעתי אל צימר הזה שנראה טוב נכדי להיות אמיתי, ובמחיר של זוג בצימר רגיל בלי בריכה וג'קוזי עם אורות.

צימר בחפצי בה

מה יש בצימר: הכל. זה צימר יחיד, הממוקם בעליית גג של אחד הבתים בקצה הישוב חפצי בה, אבל עם כניסה נפרדת. הצימר ממש מרווח, יש בו שני חדרי שינה עם מיטות זוגיות ועוד כמה מזרונים. יש בו שני חדרי שירותים, באחד מהם אמבטיה ומקלחון גדול ובשני מכונת כביסה ומייבש, סלון מרווח ומטבח גדול מצויד בכל מה שצריך כדי לבשל ולאכול. וגם מרפסת גדולה עם נוף לזריחה, והמון צמחים בצימר עצמו שהופכים את האווירה לרגועה ונעימה. יש בו הכל! פרטים נוספים על הצימר

מה אכלנו: באחד הימים אכלנו ארוחת ערב במסעדת ארטישוק, מסעדה שהתפריט שלה ברובו איטלקי. האוכל היה טעים אבל השירות היה ממש מאכזב, וההמתנה של כמעט שעה לאוכל הייתה לא קלה. את שאר הארוחות אכלנו בצימר או על שמיכה במעיין. באזור יש כמה אופציות קולינריות: מסעדת רוטנברג בגשר ומסעדת דגים בחפצי בה, שתי מסעדות בתחנת הדלק בבית השיטה – אחת איטלקית והשנייה נודלס בר. יש שם גם סופר שפתוח 24 שעות ביממה. יש באזור גם כמה בתי קפה ופוד טראקים באזור – בניר דוד, בכפר יחזקאל, ביזרעאל ועוד.

מה עשינו: כתבתי בפוסט נפרד על הטיול שלנו לעמק המעיינות. במהלך שלושת הימים שלנו באזור טיילנו לאורך נחל חרוד וביקרנו בכמה מהמעיינות בעמק: עין יזרעאל, עין שוקק ועין מודע. הגענו למקומות נוספים: גשר קנטרה, המפלים הלבנים, בית הכנסת בבית אלפא, קניון הבזלת והר שאול. היה עמוס וחם…

טיול משפחתי לעמק המעיינות
פארק המעיינות – עין מודע

מוזמנות לשתף גם בהמלצות שלכן… על חוויות נוספות עם כפכפים אפשר לקרוא כאן: נורבגיה בכפכפים / צפון בקטנה / ארה"ב בכפכפים / ניו זילנד בכפכפים / מה עושים עם הילדים בחופש / יוצאים מהסגר ישר לצפון / זמן מדבר / עמק המעיינות באוגוסט

* הניוזלטר של מגזין 'מיס מנדלה' ישלח אליך ישירות לדוא"ל עם עדכונים על פוסטים חדשים. את ההרשמה לניוזלטר ניתן לבטל בכל עת.

חדש!!! הספר פינה משלך

סיפורים על נשים ומרחבי עבודה, עכשיו במבצע מיוחד וללא דמי משלוח! הזמינו עוד היום את העותק שלכן...