צבעוניות נועזת, סוחפת ומפתיעה / ראיון עם אורית שרמן נהרי

לקראת החגים המתקרבים והגשם שאולי מאחורינו כי אנחנו כבר באפריל, אתן מוזמנות להכיר מותג צבעוני ומקסים, כזה שמתאים לנו בדיוק לעונה הכי חביבה בשנה, האביב. גם הפעם אני לוקחת אתכן צפונה שם מתגוררת אורית שרמן נהרי, מייסדת ובעלת המותג SO SHERMAN, מותג צבעוני וייחודי המשלב מתכת עם חומר אקרילי היוצר מראה שלא ישאיר שום חלל ריק.

פריטים צבעוניים לעיצוב הבית
צילום: סיגל בר אל

חלומות צבעוניים על אמנות ויצירה

"מפעל המתכת המשפחתי שהקים אבי הוא תבנית נוף מולדתי. במסדרונות האפרפרים העברתי ימים רבים משנות ילדותי ונעורי בחלומות צבעוניים על אמנות ויצירה."

שילוב בין חומרים, בין עיסוקים ובין הווה ועבר, כל אלו הם הבסיס למותג הצבעוני והמיוחד של המעצבת. אורית היא אמנית בתים, עוסקת בעיצוב פנים, הום סטיילינג ועיצוב בחומר, מעצבת גרפית, אמנית קרמיקה, מוזאיקה ומתכת. עם בית שהפך למפעל חיים, כל הדרכים הובילו אותה לעולם העיצוב וההום סטיילינג, ולהקמת קו מוצרים משלה – מותג בעל קונספט חדשני, שנולד מתוך הבנה עמוקה של הצורך במוצרי ריהוט ועיצוב שיכולים להשתנות בהתאם להתפתחות התא המשפחתי או העסקי, ולהתאים עצמם לצרכים המשתנים עם הזמן.

את זוכרת איך הכל התחיל?

"למדתי ארבע שנים בויצו חיפה תקשורת חזותית ובסיום הלימודים התחלתי במסע להגשמת החלומות שלי. יחד עם אבי ועם מהנדסי המפעל, התחלתי בעיצוב ליין מצומצם של מוצרים, שמכרתי בגלריות ובירידים. בהמשך למדתי עיצוב פנים והום סטיילינג ובפרויקטים שלי בחרתי לא פעם לשלב מוצרי ריהוט ואמנות בתכנוני ובעיצובי. עם השנים ועם הניסיון המקצועי שצברתי, גבר בי הצורך לחזור ולגעת שוב בחומרים שעבורי הם בית, עוגן ובסיס, אולם הפעם ממקום בוגר ובשל יותר, כמעצבת וכאמנית."

איך הפכת את החזרה לחומר להגשמת חלום?

"אני מאוד אוהבת צבעים, טקסטורות וחומרים שונים ויחד עם האהבה והיכולות של המפעל המשפחתי הצלחתי להגשים חלום שיכולתי לצקת לתוכו את כל הצבעים, הטקסטורות, הגוונים ומצבי הרוח המנוגדים וליצור טווח עשיר ומבחר שמתחדש כל הזמן של מוצרים מיוחדים. זה חלום על מתכת שמרגישה רכה ועגולת פינות, צבעונית ומשמחת, חלום על מוצר שמשתנה בהתאם לכל חלל ובהתאם לטעמו של כל לקוח, חלום של ילדה קטנה, שלא מוכנה לוותר על החלומות שלה. אני בטוחה שלו היה זוכה לראות זאת, היה אבי מתמלא נחת וגאווה."

פריטים צבעוניים לעיצוב הבית
צילום: חיים אפריאט | ביתה של אורית שבצפון

SOPRODUCTS

אורית מעצבת ומייצרת מערכות מידוף במידות משתנות לצד ריהוט משלים ואקססוריז. מוצרי SO SHERMAN הם מוצרים מודולריים המתאימים לסגנונות שונים והם מכניסים לכל חלל צבעוניות נועזת, סוחפת ומפתיעה בשילוב אלמנטים מעולמות תוכן שונים. מוצרי המותג מבוססים על פטנט ייחודי, המאפשר שינוי והחלפת פאנל קדמי מתמגנט בדוגמאות מגוונות על מוצרי בסיס קבועים מאלומיניום.

"אני שמחה על החיבור של אנשים לויז'ן הצבעוני ולפטנט הייחודי המאפשר עיצוב דינמי וצעיר של חללים כך שבעצם ניתן להתחדש כל פעם מחדש וליצור חוויה עיצובית שמותאמת לאופי הלקוחות ולסגנון החלל המעוצב."

שילובים: "המוצרים מתאימים לכל חלל – פרטי או עסקי. הם מגיעים בקשת רחבה מאוד של צבעים וניתן לשלב בהם למעלה מ- 35 טקסטורות שונות של פאנלים מתחלפים. המלצתנו החמה היא: ליהנות! בעת הרכבת חדר שלם מאותו קו מוצרים, אפשר 'להשתעשע' ולשלב דוגמאות וטקסטורות שתוכננו מראש מתוך מחשבה על שילובים אפשריים ביניהם."

התאמה אישית: "במוצרים שלנו הלקוח בוחר את צבעוניות הבסיס ודוגמה מועדפת לחזית אשר ניתנת להחלפה בכל שלב, גם כעבור שנים, בקלות וללא מאמץ. כל לקוח יכול לשלוט על נראות המוצר הסופי שלו. בפרויקטים גדולים, ניתן לייצר מידות מיוחדות, צבעים וטקסטורות בהתאם לבקשות המעצב/האדריכל."

מוצר אהוב: "השקעתי כל כך הרבה זמן ומחשבה בהחלטות על כל אחד ואחד מהמוצרים כך שאני לא יכולה להחליט על אחד ספציפי שאני אוהבת יותר."

צילום: סיגל בר אל
פריטי עיצוב יחודיים לבית
צילום: חיים אפריאט
פריטי עיצוב יחודיים לבית
צילום: חיים אפריאט
פריטים צבעוניים לעיצוב הבית
צילום: חיים אפריאט
צילום: חיים אפריאט

מוצר פופולרי: "המוצרים הכי פופולריים שלנו הם המדפים הקטנים, המראה ושידת הצד. אלו שלושת מוצרים שיכולים להתאים כמעט לכל גודל חלל מכיוון שהם לא גדולים מידי וניתן לשלב אותם בכל סגנון עיצוב."

חולמת לייצר: "מטבחים עם אפשרויות של החלפת חומרים, טקסטורות ושילובי צבעים."  

לקוח החלומות: "יזם שבונה מלון בוטיק ויבחר לעצב את המלון עם כל המוצרים שלנו."

פרוייקט מעניין: "לאחרונה עיצבתי משרד גדול בצפון המכיל בתוכו מספר חדרים קטנים. כל חלל עוצב בסגנון שונה באמצעות רקע אקרילי שמודבק על הקיר (שגם אותו אנחנו מייצרים במפעל) וכן באמצעות הפאנלים המתחלפים. כך שלמעשה החדרים זהים אך מקבלים אופי שונה בהתאם להתפתחות העובדים, המנהלים והאווירה כמובן."

שיתוף פעולה מקסים עם סטודיו AV
צילום: סיגל בר אל | שיתוף פעולה מקסים בין מוצרי SO SHERMAN למותג AV Design Studio
שיתוף פעולה מקסים עם סטודיו AV
צילום: סיגל בר אל | שיתוף פעולה מקסים בין מוצרי SO SHERMAN למותג AV Design Studio
צילום: סיגל בר אל | שיתוף פעולה מקסים בין מוצרי SO SHERMAN למותג AV Design Studio
פריטים צבעוניים לעיצוב הבית
צילום: סיגל בר אל | סידור הפרחים בכלים העגולים הקטנים הם של אמנית הפורצלן רונית מינסטר מוגל

שגרה של רעיונות וחדשנות

איך נראה הסטודיו שלך?

"הסטודיו מתאים לכל סוגי העשייה המגוונת שלי: יצירת אמנות, חשיבה על מוצרים, עבודה מול המחשב ופגישות עם לקוחות וספקים. הסטודיו ממוקם בתוך הבית, ומהווה גם מקום של שקט, מפלט והשראה עבורי. בכל בוקר אני מסדרת את הבלאגן מיום האתמול, ומארגנת את החומרים לפרויקט של היום הבא. כשאני עובדת על יצירות אמנות אני אוהבת להוציא את החומרים והאוספים שלי, שמסודרים בקפידה במגירות, שיהיו בהישג יד ויקיפו אותי בעושר חומרי וצבעוני, שמגרה את המחשבה. העיסוק בחומרי הגלם תמיד מוליד אצלי רעיונות חדשים".

פריטים צבעוניים לעיצוב הבית
צילום: חיים אפריאט | הסטודיו של אורית

שולחן העבודה שלך…

"שולחן העבודה שלי תמיד עמוס. יש עליו ספרים פתוחים, כוסות קפה, חפצים מהעולם, דוגמאות צבע, טקסטורות, מתכות, עצים ובדים. בלי עומס אני לא מצליחה לעבוד, ובתוכו יש לי כמובן את הסדר שלי. אני אוהבת לראות את הדברים באופן מוחשי ולא רק לדמיין אותם. בקיצור – מינימליזם זה לא אני…"

תספרי קצת על היום יום שלך?

"בכל סוף שבוע אני מתכננת את הלו"ז שלי לשבוע הקרוב כדי להספיק את הכל, בנוסף ללו"ז פגישות חודשי המתואם מראש. אני מחלקת את הזמן שלי לפגישות עם לקוחות, פגישות במפעל, זמן לשרטוטים והדמיות, זמן ליצירה בסטודיו, זמן לסדנת הום סטיילינג שאני מעבירה "על טעם ועל צבע" וזמן לחברים ולמשפחה כמובן."

מי נמצא בצוות העובדים שלך?

"SO SHERMAN חקק על דגלו להיות מותג המוביל חדשנות ועיצוב ברמה בינלאומית, מבלי להתפשר על ייצור ישראלי, החל משלב הרעיון ועד הפיתוח והייצור. צוות הפעולה הקריאטיבי של המותג כולל מעצבים תעשייתיים ומעצבים גרפיים, יועצי צבע ויועצי טרנדים מובילים בתחומם בישראל. כל המוצרים מתוכננים ומיוצרים בישראל, במפעל המשפחתי י.שרמן."

דבר אחד או שניים שלמדת לאורך הדרך ועזר לך?

"חשוב לעבוד עם אנשים מקצועיים שכל אחד מתמחה בתחומו ולא פחות חשוב – צריך לחלום בגדול ולא לוותר על החלומות, כי ההתמדה וכוח הרצון משתלמים בסופו של דבר. ואם כבר חלומות, אז בשנה הקרובה הייתי רוצה שהמותג שלי יהפוך להיות הצלחה בינלאומית!"

צילום: סיגל בר אל

פריטי עיצוב יחודיים לבית

את המוצרים של SO SHERMAN ניתן לראות בחדרי תצוגה במפעל ובביתה של אורית שבצפון הארץ בתיאום מראש. בקרוב המוצרים יכנסו לחנויות עיצוב ובנוסף יש למותג אתר המכיל את כל המידע אודות המוצרים, הצבעים, הטקסטורות הגדלים והמידות. מוזמנות לקרוא עוד על אורית ועל הפרויקטים שלה גם כאן

צילום: סיגל בר אל | מוצרי SO SHERMAN בביתה של אורית

צילום תמונות בכתבה: סיגל בר אל וחיים אפריאט

לסיפורים על עסקים של נשים נוספות לחצו כאן

יש לך עסק ותרצי שאכתוב עליך? אשמח לספר לך על אפשרויות הפרסום במגזין.
מוזמנת להתקשר או לכתוב לי 053-6065120 / manu.biener.g@gmail.com

* הניוזלטר של מגזין 'מיס מנדלה' ישלח אליך ישירות לדוא"ל עם עדכונים על פוסטים חדשים. את ההרשמה לניוזלטר ניתן לבטל בכל עת.
Facebook comments

השארת תגובה