הפינה השבועית #25 – עמנואלה בינר

אחרי שהכרתי לכן כבר לא מעט פינות עבודה של נשים אחרות ושאבנו יחד השראה מהתמונות והמילים, חשבתי שאשתמש בקשרים שלי ואשים כאן גם את פינת העבודה שלי. הרי לא לחינם העברתי שעות ארוכות בסידור שלה. טוב, זה גם היה בשביל הצילומים לספר שלי, אבל היום אני מתכבדת לארח את עצמי במדור הפינה השבועית שכאן ב'מיס מנדלה'. ולא, עכשיו היא ממש לא מסודרת, אבל יש תמונות שיעידו שפעם הייתה.

אז אתן מוזמנות לקרוא עלי – עמנואלה ופינת העבודה שלי

ש': תספרי עליך בשני משפטים

ת': אני עמנואלה בינר, יזמת, כותבת ועורכת תוכן ולאחרונה גם עוסקת בייעוץ וליווי מעשי לבעלות עסקים. בקריירה הקודמת שלי ראיתי מול עיניי בעיקר טבלאות אקסל, כבעלת תפקידים שונים במחלקות כלכליות של חברות גדולות אבל לפני כמה שנים החלטתי לקחת הפסקה מכל החישובים. פניתי אל היצירה, שתמיד הייתה קיימת אצלי ואל הכתיבה. פתחתי בלוג, שהתפתח עם הזמן למגזין "מיס מנדלה" והיום אני כותבת בעיקר על נשים, עסקים, מרחבי עבודה וגם על עצמי. ולפני כמה שבועות יצא לאור הספר שלי על נשים ומרחבי עבודה, אותו הוצאתי לאור אחרי קמפיין מימון המונים שהסתיים ממש לפני שנה.

ש': מה הסגנון של פינת העבודה שלך?

ת': אוסף של חפצים ורהיטים מגלגולים שונים בחיים וגם מאיקאה. כל כמה זמן אני עושה בה שינויים, מחליפה דברים על הקירות ומשנה מיקום של רהיטים.

ש': האם פינת העבודה נמצאת בחלל משלה או כחלק מחלל אחר?

ת': הפינה שלי נמצאת בחלל משלה אבל עם עוד קצת ציוד שהוא לא שלי.

ש': מה לדעתך חייבים בכל פינת עבודה?

ת': קיר השראה, כל אחת והסגנון שלה. זה הדבר שרואים כשמרימים את המבט מהמחשב או הדפים שלנו ואני אוהבת לראות מולי כל מיני דברים שאספתי ותמונות שתליתי שאת היוצרות של חלקן אני מכירה.

ש': אם אציץ במגירות שלך אני אמצא מלא

ת': המגירות שלי הן עדות להתמכרות שלי למכשירי כתיבה ולמוצרי נייר, כל פעם אני מגלה שם דברים ששכחתי שהם קיימים.

ש': כמה שעות את יושבת בפינת העבודה?

ת': אני יושבת בפינה וגם באי במטבח ועובדת כמה שאפשר ותוך כדי הכל. לפעמים אני יכולה לשבת חמש שעות בלי לקום אפילו לרגע וברוב הימים אני ממשיכה גם אחרי הצהרים או בערב כדי להספיק ולהשלים עוד כמה משימות. אני בתהליך גמילה מעבודה בשבת ובינתיים זה עובד.

ש': איך את מתחילה את היום?

ת': היום שלי מתחיל מול המחשב עם ארוחת בוקר קטנה שתמיד כוללת לחם. זה כמובן אחרי שסיימתי בפיזורי הבוקר ולפעמים גם אחרי ריצת בוקר.

ש': מה היית רוצה להוסיף לפינת העבודה?

ת': הייתי רוצה שתהיה בה תאורה טבעית כי כרגע אין שם ממש ותאורה בעיניי מאוד תורמת להשראה, ליצירתיות ולמוטיבציה.

ש': איך שומרים על הסדר בפינה?

ת': אני לא שומרת על הסדר! אם כבר סידרתי את הפינה אז שנייה אחר כך אני כבר מעמיסה אותה מחדש בכל מיני מחברות ודפים. פעם בתקופה (די ארוכה) אני עושה שם סדר ובדיוק עכשיו אני בתקופה של סדר אז גם הפינה במצב טוב.

ש': השעה האהובה עליך בפינה

ת': אני אוהבת את שעות הבוקר, אני הכי יעילה בהן. אני רושמת לי מה מתוכנן ליום, מתעלמת מהכלים ומתחילה לעבוד. יש לפעמים גם ערבים בהם פתאום צצים רעיונות או פרצי מוטיבציה של סוף היום ואני יכולה למצוא את עצמי יושבת עוד כמה שעות ומסמנת וי על המון דברים.

ש': הפריט האהוב עליך / המיוחד בפינת העבודה?

ת': בפינת העבודה שלי יש כמה פריטים שהיו על שולחן העבודה של אבא שלי בחברת חשמל. את חלקם אני שומרת על השולחן שלי עוד מהימים שהייתי שכירה.

ש': האם את צריכה שקט בזמן העבודה או מעדיפה רעשי רקע/מוסיקה?

ת': אני אוהבת שיש מוזיקה ברקע. לא תמיד אני זוכרת לשים אבל נהנית לעבוד עם קולות רקע.

ש': איך העיסוק שלך משפיע על פינת העבודה?

ת': בגדול, העיסוק שלי מצריך מחשב, אז פינת עבודה זה בונוס. העיסוק בכתיבה אומר שיש מסביבי תמיד מלא דפים ומחברות כי עוד לא למדתי לרכז הכל במקום אחד. מכיוון שאני כותבת על הרבה עסקים יצירתיים, זה גם אומר שיש לי בפינה הרבה פריטים מיוחדים.

ש': אירוע/מקרה/הזדמנות שחולל שינוי בחייך המקצועיים

ת': השינוי הגיע אחרי שהפכתי לאימא בפעם השלישית והחלטתי לעשות שינוי ולהפוך לעצמאית. לא ידעתי לאיזה כיוון בדיוק אני הולכת וזרמתי עם השינויים עד שהגעתי לכתיבה וכיום אני מאוד נהנית ורוצה להמשיך ולפתח את המגזין, את הכתיבה והייעוץ וגם להמשיך לגלות דברים חדשים.

רוצות להכיר אותי עוד קצת?

תתקשרו אלי ונדבר 053-6065120 או תכתבו לי מייל manu.biener.g@gmail.com . או תציצו בדף העסקי, האינסטגרם והפינטרסט של המגזין. ואם את רוצות להתחדש בעותק של הספר, לקרוא עוד קצת עלי ועל נשים אחרות, כל הפרטים כאן.

צילום: מאיה חבקין, מתוך הספר "פינה משלך – סיפורים על נשים ומרחבי עבודה"

* הניוזלטר של מגזין 'מיס מנדלה' ישלח אליך ישירות לדוא"ל עם עדכונים על פוסטים חדשים. את ההרשמה לניוזלטר ניתן לבטל בכל עת.

חדש!!! הספר פינה משלך

סיפורים על נשים ומרחבי עבודה, עכשיו במבצע מיוחד וללא דמי משלוח! הזמינו עוד היום את העותק שלכן...

Facebook comments

תגובה אחת

  1. הילה לוי, תלתלים בלוג אופנה הגב

    הקונספט של ראיון עצמי פשוט אדיר! והפינה כמובן משגעת

השארת תגובה