הפינה השבועית #24 – אליאור בר און

אני שמחה לארח היום את אליאור בר און ואת פינת העבודה שלה בסדרת הפינה השבועית שכאן ב'מיס מנדלה'. אני עוקבת אחרי העשייה הנפלאה של אליאור כבר כמה זמן וכבר סיפרתי לכן עליה במדור החמישיה שבמגזין. כשראיתי שהיא שדרגה את פינת העבודה שלה הייתי חייבת לספר על זה כאן…

אז אתן מוזמנות לקרוא על אליאור ופינת העבודה שלה

ש': תספרי עליך בשני משפטים

ת': אני אליאור בר און, בת 43, אמא לשלושה, מעצבת גרפית, מאיירת ואמנית, בוגרת תואר ראשון בעיצוב תקשורת חזותית מ-HIT, ובעלת תואר שני MBA עם התמחות שיווק ופרסום.

בעלת המותג ELIOR שהוקם לפני שנה וחצי וכולל חנויות לפריטי עיצוב מלאי השראה לבית, למשרד ולחדרי ילדים אותם אני מעצבת בעצמי, באיור מקורי ובהמון מחשבה על הפרטים הקטנים.

בעברי עבדתי במשרדי עיצוב ומיתוג וכמעצבת גרפית עצמאית, ואף הייתי מאיירת של המותג טייני לאב. לפני עשור הקמתי סטודיו עצמאי לעיצוב ומיתוג לחברות בו אני עובדת עד היום, בנוסף לחנויות שלי.

ש': מה הסגנון של פינת העבודה שלך?

ת': הפינה שלי מעוצבת עם צבעים בהירים, רכים ומרגיעים, ומשולבת בעץ טבעי וצמחים שמכניסים יופי וחמימות. היא מאוד פונקציונאלית ומאורגנת וכך מצליחה להכיל את כל מערך התפעול של העבודות השונות שלי – כולל שולחן יצירה ושולחן נפרד לאריזה וצילומים.

ש': האם פינת עבודה נמצאת בחלל משלה או כחלק מחלל אחר?

ת': הפינה שלי נמצאת בחלל שהוא המשרד שלי.

ש': מה לדעתך חייבים בכל פינת עבודה?

ת': משטחי עבודה נוחים, המון מקומות לאחסון מותאמים לצרכים – מדפים, שקים, קופסאות, מגירות וכולי. הסדר והקלות בה מוצאים דברים מאוד חשובה לעבודה נוחה ויעילה. בנוסף, אם זו עבודה יצירתית מאוד רצוי להקיף את עצמינו בפריטים שיעניקו לנו השראה – תמונות, איורים וחפצים בעיצוב אישי או של אומנים אהובים.

ש': אם אציץ במגירות שלך אני אמצא מלא

ת': מגוון רחב ובלתי נגמר של דברים, בין השאר ציוד משרדי, חומרי אריזה, והכי כיף – כל מיני מתנות והפתעות קטנות שאני אוהבת לצרף לאריזות של הלקוחות שלי.

ש': כמה שעות את יושבת בפינת העבודה?

ת': מתוך התלהבות ורצון ליצור, אני עובדת יותר מידי כרגע. כל כך הרבה שאפשר כבר לשאול כמה שעות פינת העבודה ״יושבת״ בתוכי… אני יכולה בקלות לעבוד 10 שעות ברצף אך מנסה לאזן את זה ולפנות יותר מקום למשפחה ולילדי הקטנים.

ש': איך את מתחילה את היום?

ת': מכינה קפה, וקוראת הודעות. כיוון שיש לי חנות אחת שפונה לקהל בחו״ל, אני מתחילה את יומי במענה ללקוחות שרכשו במהלך הלילה.

ש': מה היית רוצה להוסיף לפינת העבודה?

ת': שולחן נוסף ונפרד לעובדת שלי. אני הולכת לעשות זאת בקרוב כאשר פינת האריזה תעבור לחלל נוסף.

ש': איך שומרים על הסדר בפינה?

ת': אני משתדלת לסדר כל יום, כך שהסדר ישמר ויהיה קל ונעים לעבוד. לא תמיד זה מצליח אך כשכן, אני ממש גאה בעצמי.

ש': השעה האהובה עליך בפינה

ת': מאז ומעולם אהבתי את הלילה – אוהבת את השלווה והשקט, בלי טלפונים או בלת״מים כך אני מרוכזת ומפוקסת יותר.

ש': כל כמה זמן יש שינויים בפינת העבודה?

ת': מידי פעם כאשר נכנס מוצר חדש, יש צורך ברה-ארגון. בנוסף, אני אוהבת לגוון את פריטי העיצוב שמקיפים אותי, בפריטים יפים שאני מוצאת, או איורים חדשים שיצרתי.

ש': הפריט האהוב עליך / המיוחד בפינת העבודה?

ת': אני אוהבת את לוחות העץ המקסימים שרכשתי בביקורי האחרון בשטוקהולם – הם תלויים על הקיר ליד המחשב ומשמשים לי כרקע למסגור הדפסים – הם בהירים, נקיים, ונראים נפלא עם כל הדפס שתלוי עליהן.

ש': האם את צריכה שקט בזמן העבודה או מעדיפה רעשי רקע/מוסיקה?

ת': בזמן יצירה אוהבת מוסיקת רקע, ובזמן הנהלת חשבונות אני זקוקה לשקט מוחלט וגם זה לא תמיד עוזר…

ש': איך העיסוק שלך משפיע על פינת העבודה?

ת': פינת העבודה נוצרה לאחר מחשבה רבה ועמוקה על צרכי העסק שלי, ותוכננה כך שתכיל את כל מגוון הפונקציות שאני זקוקה להן כיום ומתוך מחשבה עתידית. האתגר היה לארגן אותן כך שיהיה מרווח ונעים לעבוד וגם יאפשר שינויים שארצה להכניס בצבעוניות ובעיצוב בהמשך הדרך ולפי הצורך – ולכן המעטפת בהירה ונקייה.

ש': אירוע/מקרה/הזדמנות שחולל שינוי בחייך המקצועיים:

ת': כשפתחתי את החנות לפריטי עיצוב התאהבתי ביצירתיות ובקסם שיכולתי ליצור ודרכו לבטא את עצמי. למרות שלא דמיינתי עסק שלם שיצמח מזה, ופעלתי בעיקר מתוך אהבה והנאה מהיצירה, לשמחתי הוא צבר תאוצה במהירות והיום הוא תופס חלק גדול מזמני ומאפשר לי לממש את החלומות שלי, להמשיך וליצור עוד ועוד, ואף לגלות ולהתפתח לתחומים ומוצרים נוספים.

רוצות להכיר את אליאור?

מוזמנות לאתר של המותג ELIOR, לדף העסקי, לאינסטגרם וגם לפינטרסט.

עיצוב פינה: רוני ארליך Handmade by Roni | צילום: דנה סטמפלר עשהאל

* הניוזלטר של מגזין 'מיס מנדלה' ישלח אליך ישירות לדוא"ל עם עדכונים על פוסטים חדשים. את ההרשמה לניוזלטר ניתן לבטל בכל עת.

חדש!!! הספר פינה משלך

סיפורים על נשים ומרחבי עבודה, עכשיו במבצע מיוחד וללא דמי משלוח! הזמינו עוד היום את העותק שלכן...

Facebook comments

תגובה אחת

  1. הילה "תלתלים" לוי הגב

    יש משהו ברהיטים בהירים שמכניס כל כך הרבה אור.

השארת תגובה